View Single Post
Nei, verken kleint eller feil å være homofil fra mitt perspektiv. Er jeg med kompiser å vi drikker eller spiller spill, så kan jeg bruke ordet "Jævla Homo/Homse" osv som skjeldsord mot dem bare for humoren sin skyld, men har faktisk aldri tenkt over at dette kan "Skade" den kompisen min som eventuelt skulle vært "inni" skapet å kanskje ikke tørr å komme ut fordi jeg/vi kaller vedkommende for "jævla homo" for spøkens skyld, selv om jeg har fortalt gang på gang til kompisene mine at jeg bryr meg svært lite hva andre folk "liker" så lenge det har det bra så er det viktigst. Så på det punktet bør jeg skjerpe meg!

Jeg hadde en gang en opplevelse av en fyr på byen som begynte å massere meg når jeg var skikkelig full en gang "nei, jeg kjente ikke vedkommende" jeg tenkte at han kanskje skulle kødde først så jeg lot være å si noe de første 5-10 sekundene, men de pågikk, å da ble jeg forbanna å ga klart beskjed om at viss vedkommende ikke sluttet så kom de til få kraftige konsekvenser. Han ga seg fort. Det blir liksom de samme som om jeg skal gå til en random dame på byen å begynt å massere henne, de hadde nok ikke blitt godt mottatt å det er uten tvil veldig respektløst.

Dømmer jeg alle homofile pga denne opplevelsen? Nei ikke i det helle tatt. Det finnes respektløse mennesker overalt uavhenging av hvilken legning du har.
Sist endret av HectorX; 27. februar 2021 kl. 14:05.