View Single Post
Setter pris på gode innspill her, takk til alle. Når det gjelder hvor lett folk tar på de her ordene, og som Myoxocephalus sier så er den uting som egentlig ikke kommer fra et sted av hat, for mange, som gjør mer skade enn folk innser.

For å gå tilbake til de fysiske angrepene vi snakker om her, så vil jeg understreke at mange av de hendelsene, også mange av de verbale, aldri ble formidlet videre av meg fordi jeg skammet meg. Skikkelig. Jeg har holdt på mange av de hendelsene i mange år, aldri sagt noe til mor eller til og med partnere fordi jeg har direkte skammet meg over at noen andre angrep meg.

Håper at dere som leser det her og som kjenner dere igjen vurdere å holde enkelte ting for dere selv, les innlegget til Myoxocephalus og la det faktum at han fikk noen andre til å være ukomfortable med å komme ut marinere litt. - Det var ikke med vilje, men det gjorde mye skade som han ikke har vært klar over. Det er den tingen som er skummel, du vet ikke hvem du snakker til selv om du tror du vet.

Skammer meg forresten ikke over å være en bøg, lengre, men holder det for meg selv så godt det lar seg gjøre. Er ikke akkurat erketypen, men nok til at det påpekes eller spørres om så fort folk får alkohol innabords.

Og med mindre du tror du har noe med det, altså at du er keen, drit i å spør folk om de er skeive eller ikke. Det er ikke din business, og til alle jenter som leser det her; det er ikke greit å fortelle meg at du alltid har ønska deg en homsevenn som blir med på shopping og snakker med dere om ting gutta ikke vil; jeg vil ikke heller.