View Single Post
Sitat av Yohoja Vis innlegg
Jeg kan nok selv si slemme ting i lukkede krontrollerte omgivelser kun for humors skyld. Være seg legninger, raser o.l men det er ikke meninger jeg står for.

Har ingen homofile i mine kretser men bryr men fint lite om hvilke legning folk måtte ha. Og ville uansett aldri funnet på å si noe sånt offentlig.

Forferdelig at folk har så lite respekt og folkeskikk.
Tøft av deg å ikke ta til deg slike kommentarer.
Vis hele sitatet...
Det kan jeg helt ærlig gjøre selv også, det tror jeg de aller fleste gjør. Selvironien i det er jo morsomt, og så lenge noen kaller meg jævla bøg med et glimt i øyet så ler jeg. - Morsomt er morsomt.

Nei ikke jeg heller, har jo gått til verbale angrep selv men aldri uprovosert og ihvertfall aldri på noe som identitet (sett bort i fra atferd). - Vi er jo forskjellige, og forventer egentlig ikke at noen kommer til å si at de ikke liker homser, fordi det kommer alltid fra et feigt sted. Men selvsagt, har spekulert litt. Takk for det, veldig lite som skremmer meg. En av de tingene som kan skremme meg er hvor fort jeg kan reagere på ting, har hatt en tendens til å få rullegardiner, men har lært de siste årene at de beste jeg kan gjøre er å stikke så fort som mulig. - Er ikke særlig stor eller truende, så det er jo den skumle biten egentlig; har hatt øyeblikk hvor jeg har gått til angrep på folk som er mye større enn meg selv bare fordi, har sjeldent endt bra. Forresten ikke ty til vold, gå i terapi, det hjelper.