View Single Post
Hei!

Lang historie kort: Er i et veldig turbulent og intenst forhold som går mot slutten, vi skal være unna hverandre en stund nå og jeg blir den som må flytte ut og får praktiske utfordringer på toppen av min første kjærlighetssorg.

Jeg kjenner på behovet for å gjøre noe for meg sjøl, vokse/utfordre meg litt samt komme litt unna alt sammen. Jeg kjenner at jeg drukner inn i desperasjon og vonde følelser og trenger å pushe meg selv ut av det og gjøre noen konkrete ting. Landa (blant annet) på ideen om å ta en 2-3-dagers tur alene.

Jeg er en 26 år gammel jente med et ikke altfor høyt budsjett, liker en fest, musikk. Tenker helst steder det er lett å bli kjent med folk (jeg er utadvendt), hvor det finnes gjestfrie undergrunnsmiljøer, er komfortabel med rusmiljø selvom jeg holder meg til alkohol selv. Noen som har noen tips/erfaringer å dele? Også overnattingsmuligheter annet enn et ensomt hotellrom. Som sagt vil jeg bare komme meg litt unna, er ikke ute etter å drikke/ruse/pule bort sorgen (lol).