View Single Post
Alge faen!
Alge's Avatar
Trådstarter
Sitat av SoppVandrerne Vis innlegg
Du fikk meg til å tenke på han her, dog jeg mener det litt humoristiskt. Jeg skjønner hva du mener, men ingen har nødvendighet for å bære en kniv til en hver tid. Selv er jeg også en som er veldig glad i kniver når jeg skal jobbe, bærer på meg to kniver på jobb, en til større ting i hylsen og en til lettere ting hengende fra beltet. Ellers har jeg noen kniver jeg bruker hjemme til det jeg trenger dem til, men har aldri, og kan ikke tenke meg at jeg kommer til å få bruk for denne til/fra jobb og/eller når er er ute og handler matvarer. Hva behøver du kniven din til utenom jobb/hobby?
Vis hele sitatet...
hehe! ja men syns nesten han har ett poeng også
kan på en måte ikke si at dere ikke har rett til en viss grad, men resten er perspektiver. men syntes folk hang seg litt vell oppi at jeg påpekte at en kniv er ett våpen i tillegg til et verktøy. klikka jo mere eller mindre for noen jo haha!

Ja jeg har ett behov for kniv, men langt i fra hele tiden, det er jeg enig i, men nettopp derfor er det greit og hå den i lomma til en vær tid får du vet aldri når du får bruk for den ikke sant. nok om det folkens, og tilbake til mine spørsmål.
Ikke noen som har noe smart og komme med om man blir stoppet?

hvorfor en "umoden tosk" som i tillegg er en livsfarlig hasj narkoman som meg burde ha på seg kniv kan vi ta på pm eller en annen tråd

frtoretang: En god grunn er vist mitt eller noen andre sitt liv står i livsfare for eksempel. ikke om dama er utro XD
Sist endret av Alge; 12. februar 2016 kl. 23:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.