View Single Post
Alge faen!
Alge's Avatar
Trådstarter
Er ikke det at jeg ikke klarer meg uten kniven, Men får ofte bruk for kniven til små ting samt som jeg er ofte ute i skog og mark (gidder da fks ikke gå hjemm for og legge fra meg knive). I tillegg så syns jeg det er beroligende og vite at jeg har et våpen på meg (har aldri hatt behov for et våpen, men vet jo aldri) kniven er mitt universal verktøy/våpen. finner jeg en klump med krefttjuke fks så er det veldig mye lettere og få den av treet med en kniv enn med hendene.

Dessuten føler jeg at jeg ikke trenger noen grunn til og ha den på meg (selv om jeg har det)
Syns den er kul og jeg er forberedt til jeg eventuelt skulle trenge en kniv!

Sitat av vidarlo Vis innlegg
Det primære problemet ditt her er jo at du oppfører deg slik at politiet har grunn til å stoppe deg.
Vis hele sitatet...
kan du utdype dette? ser til og med at du har fått KP for denne, noe som jeg syntes er tullete i og med du ikke har noen peiling på hvordan jeg er som person og hvordan jeg oppfører meg (min personlige mening er noe helt annet) og jeg opptrer som en vanlig person ovenfor politiet.

Så nå som jeg er tatt med hasj så er jeg "kriminell" og farlig haha! noe galt med narkopolitikken ass! men det kan vi ta i en annen tråd.