Tråd: Badtrip?
View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg er ingen ekspert, men føler psykose er noe man får dersom man allerede har noen latente forstyrrelser i hodet fra før. Jeg har hatt noen heftige badtrips i mitt liv, og min erfaring er at man lett kan "snappe ut" av en badtrip dersom man har en erfaren tripsitter / god venn til stede. Men når man først blir psykotisk tror jeg det må mer til enn å bare bytte en sang eller komme seg ut en tur.

De siste gangene jeg virkelig har badet, har jeg alltid følt meg bedre av å komme meg ut av huset og se litt natur (eller omvendt). Og når man får litt erfaring merker man når badtrippen kommer, og da kan man bare si ifra til vennene sine at nå må trippen forandres litt. Og det er nettopp derfor det er så viktig å trippe med gode venner. For jeg har også trippet med folk jeg ikke kjenner så godt og valgt å holde badtrippen for meg selv, og det ender aldri bra.

Jeg har ikke hatt noen badtrips på en stund nå og håper jeg slipper det i fremtiden. Men jeg må faktisk innrømme at det er litt morsomt å tenke på det i ettertid, nå som jeg skjønner at det er bare mine egne tanker som løper løpsk. Uansett, psykedelisk må virkelig respekteres uansett hvor erfaren man blir, for dersom man blir kjepphøy kan du banne på at syren/soppen etc. setter deg på plass.