View Single Post
Sitat av Smetown Vis innlegg
Jeg kaller fortsatt en person som selger kroppen sin for ei hore.
Vis hele sitatet...
Det er forskjell på en som selger kroppen sin, og en som har solgt sex tidligere. Når du jobber som postmann er du postmann, når du slutter er du ikke lenger postmann.
Sitat av Smetown Vis innlegg
Vil du ha et bedre svar må du få hostet opp en bedre sammenlikning. For meg er ikke et tilfelle av nasking og det å fyre seg en joint sammenliknbart med å prostituere seg for en eldre mann.
Vis hele sitatet...
Jeg synes sammenlikningen er grei nok. Faktisk er jo både nasking og narkotika verre enn prostituasjon, juridisk sett.
Sitat av LP88 Vis innlegg
Til sammenligning, hvis du dreper noen i kaldt blod, så er du en morder/drapsmann, selvom du kun har gjort det én gang, sånn føler jeg det er litt med prostitusjon og...
Vis hele sitatet...
Jeg er ikke enig. Å drepe noen er en alvorlig, ulovlig og ireversibel forbrytelse. Du fratar noen livet. Når du selger sex skader du ingen andre enn deg selv, i aller verste fall. De to er ikke sammenliknbare. Småkriminalitet som nasking og cannabisbruk passer bedre, slik jeg ser det. Selv om de som nevnt faktisk begge er verre enn prostituasjon, juridisk sett.