View Single Post
Trådstarter
34
Sitat av Marriese Vis innlegg
Valium kanskje?
Vis hele sitatet...
Er i utgangspunktet ikke ute etter andre alternativer (er fornøyd med sobril) - lurte heller på hvordan Rivotril fungerte ift Sorbil i denne sammenhengen og om det kunne bli noe krøll

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kan nevnes at du får narkisstemme og fremstår fjern av rivotril. Så om du tar 2mg i dag og skal på jobb i morgen så anbefales en liten dose. Halveringstid er sinnsyk!
Vis hele sitatet...
Det går veldig fint - jeg tar aldri rusmidler dagen før jeg skal på jobb. Har minimum en dag i mellom - f.eks tar på lørdag, og jobb mandag.

Leste også om halveringstiden - vet ikke helt hva jeg syntes om den

Sitat av kallisti Vis innlegg
Jeg syns rivotril virker angstdempende, og er midt i blinken etter en MDMA-tur. YMWV. Men Xanor virker enda bedre, hurtigere og har mye kortere halveringstid, så ville heller gått for det. Men i mangel av xanor hadde jeg ikke nølt med å poppe en rivo for å ta bort kantene. Bare ikke ta flere av dem (hvis du ha fått tak i piller med riktig mengde virkestoff, that is).
Vis hele sitatet...
Ikke aktuelt å ta mer enn minste dose for å bli kvitt angstsymptomene nok til å få sove etter en tripp

Foretrekker i utgangspunktet Sobril, ettersom jeg er godt kjent med det.
Sist endret av QueenB; 10. februar 2019 kl. 13:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.