View Single Post
Åhgud hvor glad jeg ble nå, trodde jeg var unormal haha.

Første gangen jeg røyka vanlig grønt lå jeg og hylte og skreik og vred meg av intense orgasmer i over 2 timer i strekk. Stakars exen min som lå ved siden av og ikke ante hva han skulle gjøre, haha.

Får fortsatt orgasme-faser hver gang jeg røyker, med mindre jeg VIRKELIG konsentrerer meg og VIRKELIG kjemper imot kroppen fra å få det. Taper som oftest slaget...

Flause? Er ganske skråsikker på at jeg gjorde litt av mitt under første freak-treff, selv om jeg fikk det avkreftet da jeg spurte(korttidshukommelsestap når jeg er på mitt fjerneste, ganske sjarmerende...), og jeg nærmest voldtok en fyr jeg datet... Det gikk bra da, jeg lover.

Blir alltid kåt på fylla også(dette er vel mer normalt?) ellers har jeg faktisk ikke fått prøvd noe annet av rusmidler enn alkohol og hasj... Blir insane kåt på begge, thank god I'm not alone. Gi meg en hard og intens musikkbeat når jeg er har røyka og så har du meg i himmelen.

... jeg er normal ikke sant? Kom nettopp på at folk her inne stort sett har skrevet om kåthet, mens jeg beskriver intense orgasmer som direkte følge av cannabis. Oh what, what!
Sist endret av vapekitten1; 22. oktober 2015 kl. 15:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.