View Single Post
Sitat av onkel odd Vis innlegg
joda, som sagt er det mye fjas der, men leser du reglementet om hva du faktisk har krav på, og slenger noen paragrafer i trynet på dem må de i følge loven hjelpe deg, men for all del, ingenting er bedre en å klare det uten nav!
Og har og oppfatning at mange som går på nav forventer at nav skal fikse alt, men slik er det ikke, du må gjøre en innsats selv også.
Vi i norge har nok verdens beste sosial system, har bodd i flere land og nav er luksus i forhold til der jeg har vært
Vis hele sitatet...
Gjort dette flere ganger uten at det funker.
Har kommet med kontoutskrifter som viser at jeg ikke har fått utbetalinger de mener jeg har fått, papirer som viser at jeg har krav på det og det, utskrifter ifra nav sine egne side sider om satser, brev ifra lege og psykolog.
Eneste jeg fikk som svar ''Disse papirene tar vi med en klype salt''

Jeg forventer ikke at nav skal fikse alt, jeg forventer at de holder sin del av avtalen som var at de skulle betale husleien og livsopphold, noe de ikke har opprettholdt de siste 4 mnd jeg har bodd her.
Sier seg selv at noe ikke stemmer når jeg har måtte låne penger fra venner og familie de siste 4 mnd pga de plutselig ikke betaler lenger.