View Single Post
Jeg tror at Maskinvare læreren på Halden vgs er noe av det værste jeg har vært borte i. trodde når jeg begynte på IKT at jeg skulle lære noe av han siden han er ansvarlig for alt av nettverk og maskiner på hele Porsnes avdelingen, Men etter som året gikk innså jeg at han ikke har noe utdannelese innen IKT han her vært en elektro lærer og han ikke kan en noe som helst, han gjør bare unødvendige feil som å bestille 15 feil RAM og sette inn RAM-en feil vei (selv om ikke det er mulig). Så nå for litt siden snakket jeg med klassen min og vi ble enige om å ta det opp med han. Etter vi hadde tatt hvor tregt det går og hvor lite vi lærer så snur han seg å setter igang med den samme idiotiske læringen sin. Så jeg har nå bestemt meg får å skrive brev til administrasjonen eller noe. Dette her er ikke holdbart og han har overleppe som en ape.

Nettverk: Vi har kommet oss til nettverks topologier og har hatt mappeoppgaven om internetts historie.

Programmvare: Der eneste vi har hatt i programvare er Word og Access og når det gjelder hjemmeside faget har vi bare skifter fonter og bakgrunder på 20 sider med skrift i Frontpage.

Vi holder på med å innstallere Linux nå, men det er alt vi har gjort

Vi har ikke hatt mange framføringer i kommunikasjons fagene, bare noen powerpoint framvisninger som vi lagde på 1 time eller 2.