View Single Post
yomomma's Avatar
Trådstarter
440
Det er noe jeg må si deg, jeg vil på forhånd si at det her er ikke ment som å være negativ eller slem på noen som helst måte.
Håper det går fint, for jeg setter stor pris på det gode vennskapet vi har.
men det er bare en ting, istedet for å gå rundt å tenke på det hele tiden, så må jeg bare si det, som ikke er ment for å såre deg
eller noe!

Når vi for eksempel snakker på telefonen og jeg forteller om noe, så har du en tendens til å avbryte meg når jeg snakker.
Du gjør det sikkkert ikke med vilje, men jeg lurer på hvorfor du gjør det? Samme med når jeg stiller deg
et spørsmål på facebook som ikke alltid skjer, men ofte at du gir meg bare en tommel opp. Og da tenker jeg det jeg skriver
til deg om det er totalt uinteressant.
Vil gjerne høre for vil ikke holde inne dette mer. Jeg er ikke perfekt, som ingen er.
Jeg har sikkert noe du vil si jeg trenger å høre konstruktiv kritikk om, men det er ikke det som er målet mitt
jeg lurer bare på hvorfor du avbryter meg av og til og hvorfor du ikke ''gidder'' å svare på facebook annet enn tommel opp
når jeg har brukt litt tid på å forklare spørsmålet mitt.

må bare få ut denne lille frustrasjonen, jeg sier dette for jeg føler meg litt tom innvendig etter samtalen. jeg tenker
over det jeg fikk si halvveis, og føler meg litt verdiløs deretter fordi jeg blir avbrutt. Håpe du forstår, er ikke sur/sint på deg, du er
en god venn, er bare at jeg prøver så godt jeg kan å få det ut skriftlig, og svar på spørsmålene jeg har. Så er det og at
når jeg sier noe halvveis på telefonen, så sier du at du må stikke/legge på. Ingenting i mot at du må legge på, men jeg
skulle ønske jeg bare fikk fullført det jeg ville si.

Ikke ta dette personlig, for det er det ikke, jeg måtte bare få lufta tankene mine.


Dette skreiv jeg til han. Fikk svar tilbake at han avbryter på telefonen fordi ''han vet inni seg hvordan han skal hjelpe meg''
Men det er jo ikke et skikkelig svar på spørsmålene mine, jeg vet hvordan jeg kan hjelpe meg selv, det er jo ikke relevant forhold til spørsmålet jeg stiller han. Vi snakker nesten ikke om å hjelpe hverandre, vi snakker mer om tull, været og spill. Men han skjønner det vel tydeligvis ikke, han avbryter uansett samtaleemne var det jeg ville frem til.

Jeg prøvde å stille spørsmålene en gang til, til han, men da sier han bare ''Ja da er det vel jeg som er ett problem da''
Så skreiv jeg: Nei, det er jo ikke ment som noe personlig mot deg.

Så skriver han at han skal svare senere for han måtte plutselig gå... Han jobber ikke, studerer ikke, sitter hjemme å røyker.
Og når han bruker tommel opp er det fordi han ikke rekker å skrive at han er opptatt. Men jeg har aldri forstått den tommel opp greia hans, men syns det bare er litt frekt når jeg tenker og skriver et langt spørsmål til han, så får jeg bare tilbake en jævla tommel opp. For jeg visste ikke at tommel opp for han betyr opptatt...*Oppgitt*
Sist endret av yomomma; 11. mai 2018 kl. 10:49. Grunn: Hey