Tråd: AstraZeneca
View Single Post
Sitat av pickaboo Vis innlegg
Du bidrar lite til mitt søk ved å sette spørsmål til spørsmål.
Vis hele sitatet...
Du bidrar lite til at noen skal få lyst til å hjelpe deg å søke

Sitat av ayas8 Vis innlegg
Ræva vaksine, absolutt alle jeg vet som har tatt denne har fått bivirkninger. Frysninger, feber, muskelsmerter.

Pfizer virker som det beste ute der nå.
Vis hele sitatet...
Rævva vaksine som påvirker immunforsvaret

Sitat av Thror Vis innlegg
Det er nettopp det her jeg reagerer på, du velger å bruke en akkumulerende modell for COVID-19 hvor du også går utifra at 100% av befolkningen blir smittet, så sammenligner du dette med en STATISK modell av risikoen ved å ta en vaksine. Det er ingen grunn til å tro at den tromboemboliske risikoen er akkumulativ utover bare få dager etter vaksine er satt. Det blir da rimelig freidig for min del når du beskylder meg for å sammenligne epler og elefanter.
Vis hele sitatet...
Hæ? Vidarlo snakker om den akkumulerte risikoen for å bli smittet, i det avsnittet du siteter. Det er selvsagt veldig relevant for om du skal ta vaksinen. Det er 100 % sikkert at du blir utsatt for vaksinerisikoen hvis du tar vaksinen, og da er det relevant hvor stor sannsynlighet det er for at du utsettes for smitten hvis du ikke tar den. Den er selvsagt akkumulativ. Så, etterpå, kan du sette opp hva risikoen er for uheldige effekter av hhv vaksinen og smitten. Epler og elefanter, ja.
Sist endret av *pi; 14. mars 2021 kl. 16:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.