Tråd: AstraZeneca
View Single Post
Sitat av aluminiumfluorid Vis innlegg
Kan iallfall bare si, at viruset er mye, mye, mye verre, når det gjelder blodpropper, men også tap av IQ, hjertefeil, kaputt lungekapasitet og mye annet. Faktisk så kan blodproppene bli så ille at du plutselig dør, blir grønnsak for resten av livet, mister arm(er) og/eller bein.

Så det å ta vaksinen er liksom en nobrainer...
For med vaksinen i armen, så kan du mest sannsynlig ikke bli sykere enn en vanlig forkjølelse av viruset, hvis du blir syk i det hele tatt.
Vis hele sitatet...
Jeg var syk med corona forrige uke, og har ikke opplevd noe av det du sier, det høres ut som fryktpropaganda som rammer et særlig mindretall. Det var 3 dager med hodepine og feber, tap av lukt og smak, ellers ingen hoste eller andre problemer. Når over 99% overlever corona-viruset synes jeg hele greia med restriksjoner osv er noe jævla tull. Har blitt enda mer skeptisk til alt det her etter å ha hatt corona. Har aldri tatt noe vaksiner for influensa ,forkjølelse eller lignende så ser ingen grunn til å ta en vaksine for det her ufarlige lille viruset som hele verden overreagerer på. Ihvertfall ikke nå som jeg har hatt det og immunforsvaret mitt har blitt naturlig styrka.