View Single Post
Source kan være greit å tenke gjennom det du sa, for du har jo rett - alt er søkbart via google. Ofte tror jeg folk kommer til et forum for grunner utover at de ønsker hjelp med en bestemt ting. Og om vi har det så travelt at vi ikke kan ta oss tid til å svare på et spørsmål fremfor å foreslå google så er jo et meget godt alternativ å bare droppe å svare i tråden, evt. rapportere.

Sitat av Knask Vis innlegg
Snusfornuftig drittsekkultur har også vært på fremmarsj i det siste.
Gjerne i innlegg som minner mer om chatting enn forumposting.
Vis hele sitatet...
Mulig jeg bare er lovlig slow tidlig på formiddagen eller temmelig treg i nepa men jeg skjønner ikke hva du mener. Er "snusfornuftig drittsekkkultur" noe du kunne forsøkt å definere - slik det står blir det bare ord for meg uten at det forklarer hva du egentlig mener. Og nå har jeg også forsøkt å tolke det i forskjellige retninger - og googlet det - uten at jeg ble klokere. Det er vel spesielt drittsekkultur jeg finner vanskelig her.

Eneste forklaringen jeg kan se er at det er en "right back at you" post. Men det blir for enkelt tror jeg. Tror du hadde noe spesielt i tankene når du også nevner chatting. Hm blir svaret mitt selve beviset på snusfornuftig drittsekkultur eller bare blotter jeg egen dumskap og vanskeligheter med språklige nyanser? Er jo ikke alltid lett å tolke tekst - feks merker jeg at feks ironi lett kan glippe på forum.