View Single Post
17 (2018)
Første serie som skildrer Oslo øst på en ekte måte. Dialogen føles veldig ekte, sannsynligvis improvisert eller skrevet av skuespillerne selv. Ja, folk snakker faktisk slik og dette er problemene ungdommene har i hverdagen! Er ikke så rart at vi har Young Bloods når dette er hverdagen til mange innvandrerungdom.

Vanity Fair (2018)
Fantastisk kostymedrama satt til 1800-tallet. Koselig historie, eminent skuespill og vakkert å se på, både kostymene og hovedrollen.

Arkitektenes hjem (2017-)
Få et innblikk i hvordan arkitekter tenker, hva som ligger bak hus og hytter, hvordan arkitektur kan skape gode liv, og hvor snål/flink til å snakke med folk programlederen er.

Jeg mot meg (2016-)
Få innblikk i livet til folk som sliter psykisk, interessante historier og spesielt å være vitne til gruppeterapi. Sterke historier.

Team Ingebrigtsen (2016-)
Jeg ser aldri på friidrett, men det er jo gøy å se de minuttene de løper. Det blir enda mer gøy når man ser hele historien bak, oppladningen til et mesterskap, deretter viser de løpene samtidig som man ser familien på tribunen, hjemme i stua osv som heier. Fantastisk historie med tanke på at de er på vei til å bli verdens beste/mest imponerende friidrettsløpere gjennom tidene. Hvordan er dette mulig, også nordmenn da gitt?? Serien viser hvordan.

Der ingen skulle tru at nokon kunne bu (2002-)
Herlig serie som viser sider av Norge vi i byen kanskje ikke tenker så mye på. Vi har mye å lære av den eldre generasjonen, og man får et innblikk i hvordan folk levde før, og hvordan det er å leve slik nå. Episodene varierer med personene som blir intervjuet, men første episode av den nye sesongen er en utrolig søt kjærlighetshistorie!
Sist endret av Chronic420; 26. september 2018 kl. 16:32.