View Single Post
Hei. Ja, der fikk du egentlig sagt det. Jeg trodde det var klarsignal for meg også, ringte utleier å informerte om at jeg hadde funnet ny leilighet og ga skriftlig oppsigelse, ble ikke møtt på dette. Samtidig ble andre leietaker møtt på dette, skriftlig. Jeg sitter rett og slett i saksa nå, og kommer til stå hardt mot hardt å gå videre til forliksråd. Enten så får jeg mitt livs første og dyrebare lærepenge, ellers kommer vi faktisk til en enighet. En meget populær og sentral leilighet som hadde blitt leid ut på dagen om annonsen hadde blitt lagt ut på Finn.no. Hadde kontrakten blitt hevet i september, ville ingen av partene gått i økonomisk tap. Jeg forstår også at utleier synes dette er urimelig mot han, som ønsket en trygghet ved tidsbestemt leiekontrakt. Men i noen tilfeller skulle jeg ønske man hadde mer medmenneskelighet mot hverandre. Jeg er veldig fleksibel og hjelpsom, men her går det kun i kontakt og underskriv. Dette var ikke planlagt, men han synes vi har brutt en tillit mot han. Jeg synes dette er tungt og leit. Er egentlig veldig konfliktsky, men jobber veldig hardt nå for å få en rettferdig løsning for alle, det krever mye!

God natt