View Single Post
Et av de største problemene Norge står ovenfor i dag er all den dårlige sofahasjen som florerer overalt. Blir tung i kroppen og mye energi går med på bare å komme seg ut av denne tilstanden slik at en får en "head high".

Når jeg røyker bong trenger jeg svært lite for å bli høy, 2-3 små trekk. Jeg skulle gjerne kunne røyke mer for å bli ennå høyere men jeg er ikke tobakksrøyker, og hasjrøyken er virkelig stygg. Føler meg som en skorstein etter å ha røkt.

Så kanskje jeg burde tre inn i hasjtygger-klubben? Jeg har prøvd før å spise hasj, det samme som jeg da vanligvis røyker, og uten å tilberede den. Merket ingenting. Jeg har prøvd å vape hasj, men det fungerer ikke av en eller annen grunn, merker nesten ingenting og jeg får ikke noe synlig røyk ut av vaporizeren.


Nå, hva hvis jeg blander 0.5g hasj i olje og varmer opp? som sikkert er 3 ganger så mye som jeg trenger å røyke for å bli høy (jeg har lav toleranse da jeg røyker 3-4 ganger per mnd). Jeg finner så mange ulike framgangsmåter på netter på hvordan dette skal gjøres, jeg gidder ikke å bake noe, vil bare gjøre det enklest mulig. Kan jeg bare ta et par spiseskjeer olivenolje f.eks. og varme det opp på ca 120-140grader i en time og regne med å få god effekt?