Tråd: Rense kola
View Single Post
Jeg har, som nevnt før, kun fått taki god kokain èn gang her i Norge. Det var noe vi fikk for å kjøre en smådealer, vi pleide å handle middelmådig dritt fra. Vi trengte bare en ørliten strek hver og vi var i kongehumør. Så kontakter vi han igjen og får den vanlige driten.(<--Bare for å fortelle)

Kola er noe jeg ikke bruker, men for en god stund siden prøvde jeg crack/freebase hos en og det var jo herlig. Spes sammen med å sveise dop. Uansett, siste tiden har jeg røykt litt crack/freebase jeg lager med salmiak. Som oftest gode greier jeg fikk ordning på, helt til jeg mekket noe der alt bare ble grøt en gang og ingenting ble hardt, tørket aldri. Så jeg klagde. Fikk noe som med en gang ble stein men det var ingenting som skilte seg. Salmien ble ikke sånn grålig(all dritten som skiller seg) men helt blankt og alt ble stein.

Har de klart å finne noe å stuke ut kolaen med som reagerer slik at det blir hardt? Tviler veldig på at jeg får skikkelig saker, selv om prisen faktisk er der etter, men det får man tåle. Så, noen som har hvert borti at salmiaken ikke skiller vekk noe under koking?

Kan det f eks skje med for lite salmiak eller andre faktorer?
Sist endret av Naturgrønn; 18. juni 2019 kl. 23:08.