View Single Post
Sitat av DeMenT
Helt klart enig i at det for noen går helt fin å leve et liv med hasjrøyking i store mengder hver dag. Og at et tilsvarende inntak av alkohol hadde ført til undergang omtrent. Men når det gjelder 0 "fyllesyk", så er jeg ikke helt enig. Mente dette jeg også før, men om jeg er nykter i noen mnd og, så røyker bare en joint, og prøver å stå opp dagen etter, så merket i hvertfall jeg at jeg er usannsynlig mye trøttere og sløvere enn til vanlig. Henger gjerne i i et par dage før jeg er tilbake til baseline(forutsatt at jeg ikke røyker mer). Dette merker ihvertfall ikke jeg når jeg er i "tåka", da man venner seg til det, og dermed trodde jeg at det ikke hadde noen effekt. Men i mitt tilfelle hadde det altså det.

Det er jo også en mulighet at jeg faktisk blir ekstra trøtt og sløv når jeg får en såpass kraftig feng av hasjen etter lengre tids opphold og at denne trøttheten minsker ettersom det bygges opp toleranse. Men det er helt sikkert for min del hvertfall at jeg ikke er helt i 0 noen sinne når jeg røyker hver dag. Rekker ikke å bli helt nykter mellom nattings, og første etter jobben.
Vis hele sitatet...

Okey greit, er enig. Dumt å skrive 0 fyllesjuke, men jeg ser på det som 0 når jeg tenker på hvor dårlig jeg er når jeg er fyllesjuk =p. Jeg regner med det blir mer merkbart når du har pauser mellom når du røyker, men husker før når jeg ikke røyka alt for mye, hver dag. Da ble jeg ikke noe spessielt trøtt dagen etter hvis jeg bare hadde røyka et par jointer/pipe-trekk tidlig på kvelden. Det var kun når jeg satt og røyka til jeg sovna jeg var i koma når jeg sto opp.
Jeg sier ikke at jeg ikke er trøtt når jeg står opp om morningen nå også, men det er ikke slik som før. Går sikkert mye på at jeg har blitt mer tollerant for weed nå også.
Uansett, det jeg skal fram til er at det er mulig å være "narkoman på hasj" og fungere helt fint i landet vi bor i og det burde vært som IKKE kriminelle.
Folk ser jo på folk som røyker hasj som folk som: Hører på "gangster-rap", går i store klær, tagger, drekker, er blitzere,

Kan kansje ta 1 måneds pause snart og se om jeg merker stor forskjell etter et par uker. Har sikkert godt av det med tanke på at det er litt over 2 år siden sist jeg hadde en pause på over 1 uke , men kjenner jeg meg rett så "gidder" jeg vel det sikkert ikke =p