View Single Post
uff, bra det går bedre me deg nå og at du er rus fri er jo ganske positivt!
må si du skremmer meg litt for jeg vet ikke helt om jeg kan leve et helt liv med disse smertene, å det ser barre ut til å bli værre å værre. Å røyking av cannabis er jo noe jeg kommer til å gjøre resten av mitt liv, kansje jeg må begynne å blande med mindre tobakk..

uansett, skal til legen imåra.

Det du sier om at Amfetamin og lignenes stoffer kan være grunnen til at jeg har blitt skadet, dette er den første kvelden jeg ruset meg på ecstasy og ganske ren amfetamin:
ca for 1års tid siden.. sko ut på en fredags kveld inntak først en liten linje på 0,2g amf (det var liksom alt jeg skulle ta den kvelden) men så plutselig etter 5-6øl så tok jeg meg en linje på ca 0,4g jeg gikk på veggen flerne ganger å det føltes ut som om hjernen krympet hele tiden. Dette var en ganske sterk amfetamin.. husker ikke helt navnet.. etter dette gikk jeg på fest å drakk ca 10øl til, sniffet en halv ecstasy tablett og svelgte en hel, å hadde en synsikk tripp der jeg plukket roser fra en hage og prøvde å sette dem på hodet. Åsså gikk jeg inn i en bil å begynte og kose å kline med vinduet.. når ecstasy rusen var nokså over var jeg ganske sliten, stopte jeg ikke.. det var blitt lørdag og jeg tok meg såklart en linje på 0,3g til med den sterke amfetaminen å satt meg ned og så alle 3 ringenes herre extended version filmene på rad og noen vanlige filmer etterpå.

tror kansje den helga er en del av noe som ødela livet mitt litt. mange helger å uke dager etterpå var det kampen å motstå amfetamin og lignenes noe som jeg egentligt ikke klarte, men så kom cannabis

cannabis har gjort meg sterk!
Sist endret av Blunty; 28. november 2006 kl. 23:52.