View Single Post
Trådstarter
120
Sitat av Harek Vis innlegg
Du må fokusere på kondisjonstrening ikke styrke når vekttap er målet. Du må ligge mer enn bare et par hundre kcal under også om du vil forvente å se resultater! Vektnedgang tar tid og som ung student er det bare tull å fettsuge deg bare fordi du ikke er tolmodig eller gjør nok innsats for naturlig slanking.

Se på vektnedgang programmer og se hvor hardt de kjøres så du skjønner at det ikke hjelper å sitte på latsiden. Mange gode treningsprogrammer på YouTube, ta å kjøp deg hoppetau, begynn å løp i trapper istedet for å ta heisen, sykle til og fra steder istedet for buss og tren effektiv kondisjon minst tre ganger i uka.
Vis hele sitatet...
Vekttap er ikke målet, en kombinasjon av det + bygge muskler. Jeg ser feitere ut uten klær fordi jeg har ekstremt lite muskler på overkroppen, så det beste hadde vært å fått strammet opp det fettet. Jeg prøver jo begge deler nå, spise i underskudd og trene tung styrke, og forhåpentligvis legge på meg muskler, selvom jeg vet det er vanskelig.

Jeg kan selvsagt gå ned 10kg kjapt, bare ved å spise lite og cardio og ingen styrke. Men da vil jeg se tusen ganger spinklere ut, og fremdeles være chubby(pga for lite muskler). Gjort det før
Sist endret av ayas8; 1. mars 2021 kl. 23:17.