View Single Post
Sitat av pipestilk Vis innlegg
Derfor har samfunnet på langt mer å tjene for at det snakkes åpent om det.
Vis hele sitatet...
Jeg vil si meg delvis enig i en åpen dialog om det, men absolutt ikke i en offentlig nok setting hvor barn og unge vil bli gjort bevisste på at de seksualiseres de og. Kan du tenke deg å må forklare junior hva voldtekt av barn betyr og hvorfor det skjer? Konsept som ikke vil kunne forstås av barnet og sannsynligvis skape forvirring og unødvendig fokus i noe de egentlig ikke skal bli eksponert for i det hele tatt.
Sitat av pipestilk Vis innlegg
Og om lystene ikke kan døyves med terapi, så burde terapien kansje innebært en barnedukke av plast, en høne med hull i rumpa, et lik som har donert seg selv til nekrofile og alt hvor det ikke finnes et offer.
Vis hele sitatet...
Her skjønner jeg ikke helt hva formålet med tilrettelegging for og oppfordring til simulering av voldtekt av barn skal gi oss noe av samfunnets interesse. Vil også si at voldtekt av dyr, all form for seksuell stimuli som involverer forsvarsløse dyr er også HELT utenfor hva som er greit, what the fuck.
Hvor du har fått inntrykk av at større deler av befolkningen donerer kroppen sin for at noen skal kunne forgripe seg på liket er jeg ikke informert. Kan ikke se for meg at dette er noe som ville vært gunstig i lengden da det viser seg at det finnes mange som er pedofile, ytterst få donerer kroppen sin for at en pedofil eller overgrepsmann skal få utspilt lystene sine.
I en del tilfeller så er det folk som dreper flere etter å ha gjennomført det første, hvorfor fungerer ikke din alternative behandling med en eksponeringstwist her?
Uavhengig av det vil jeg påstå at simulering av voldtekt for overgrepsmenn med perverse og sadistiske tendenser ikke skulle gått på bekostning av statens skattepenger, og det ville faen meg ikke gjort noe annet enn å belønne dårlig atferd.

Du skal vite at i veldig mange tilfeller av overfallsvoldtekt, voldtekt og seksuelt misbruk generelt så handler det veldig sjeldent om kun seksuell tilfredsstillelse, det er makt og lyst for å dominere, i tillegg er det mange som drives av tanken at de faktisk kan slippe unna med det.
Tror ikke noen av de alternative behandlingene dine hadde bidratt til redusert mengde av voldtekter og ofre, tvert imot.
Sist endret av Jokke; 25. august 2020 kl. 13:41. Grunn: formulering