View Single Post
Sitat av Dialogisk Vis innlegg
Det er en ganske relevant avstand mellom en arena for å stille spørsmål om rusmidler/medikamenter
og et psykiatri-panel.
Vis hele sitatet...
Nei et panel, med utvalgte freaks som opptrer som eksperter, det går jo selvsagt ikke an. Jeg tenkte vel heller han mente et eget underforum, at det bare var et rart ordvalg. Det har vært etterspurt før, av folk som synes det blit litt vel depressivt med så mye psyke over hele forumet.

Ikke at det er noe viktig for meg, men jeg ser ikke hvordan et underforum om psykiatri er noe mindre forsvarlig enn et om rus. Men det er sikkert andre gode grunner til å la være, det skal jo modereres også. Man tiltrekker seg nødvendigvis mer av et tema når man har et eget underforum.

Sitat av _abc_ Vis innlegg
Forumets brukermasse er jo lekfolk og ikke fagfolk så er vel greit nok at de trekker grensen en plass?
Vis hele sitatet...
De er lekfolk på medikamenter også, det hindrer dem ikke i å svare på detaljerte spørsmål om doseringer, blandinger, virkninger, bivirkninger og administrasjonsmetoder som om de var kjemikere og/eller rampete helsesøstre.
Sist endret av *pi; 26. mai 2020 kl. 01:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.