View Single Post
Sitat av iamaddict Vis innlegg
Det skjer vel som regel ved for høye doser. De dosene jeg fpr burde få meg til å ligge på et høyt normalt nivå, mot et lavt minimalt nivå som før.


Noen menn er mer utsatte enn andre. Har brukt skyhøye doser før. Flere gram testo i uka uten å merke noe til gynomasti (eller hva det heter) uten bruk av PCT.

For meg var det helt riktig. Ventet i over et år fra påbevist lavt testo nivå for å prøve naturlig virkemidler for å øke det og samtidig to år etter siste steroider injeksjon så føler jeg har prøvd alt for å få normale nivåer.


Det er ingen drømmesituadjon for meg å ha en medisin til jeg er "avhengig" av på livstid, men ønsker jo et noramlt mob og energi å takle å jobbe og ha en ok kropp.

Har du lave nivåer snakk med fast lege og urolog. Vil ikke fastlege snakke om dette eller ta prøver så skift fastlege. Norge er ganske langt etter på dette.
.

Urologen min er veldig positiv til dette. Særlig eks misbrukere. Han sier det kan være en game changer å gi riktig motivasjon og driv for å takle mer uten rus om man har lave nivåer.
Vis hele sitatet...

Det jeg prøver å si enkelt forklart.

Det finnes 3 typer hypogonasime.(lav testo)
2 kan fikses om du er hurtig ute og 1 kan ikke.
Leger, endocrinologer og urologer ser ut til å dra alle over enn kam og mange ender opp med å gå på testosteron resten av livet når dem egentlig ikke trenger det dersom de får riktig behandling.

Jeg er tidligere missbruker også og testo hjelper meg mye i forhold til rus. Jeg føler rett og slett ikke noe behov for å ruse meg. Har ALDRI sprekt på testo annet en med røyking og det føles bare feil hver gang. Dette kan være fordi testosteron i seg selv er dopaminergt og med syntetisk testostero vil du med de fleste varianter ha mer stabile nivåer en kroppens normale syklus, som igjen kan være stemning stabiliserende.
Litt som en mild anti-depressiv,
Sist endret av DrPerception; 20. februar 2019 kl. 23:15.