View Single Post
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Er ikke litt av poenget med TRT at man ikke skal gå av hormonene? Eller misforstår jeg spørsmålet ditt?
Av det jeg leser av erfaring av andre brukere så er det ekstremt inviduelt hvordan man recovrer etter kort og langtidsbruk av hormoner.

Jeg har valgt å gå på TRT, da jeg ikke har klart å få opp egenproduksjonen etter 1 år av hormoner helt. HCG/AI/SERM kommer jeg til å bruke når jeg skal få dama gravid. Alle disse tre skal jo imidlertidig øke egenproduksjonen. Også selvom om man er på TRT.
Vis hele sitatet...
Tenker så du skal slippe å gå TRT resten av livet før det er for seint. TRT løsningen er syntom behandling og ikke behandling av problemet.
Ja du kan sikkert få dama gravid ved hjelp av HCG på TRT, mange som har gjort det, men det er ingen permanent løsning for fertilitet så lenge du går på TRT.

Andre ting jeg tenker på er størrelsene på ballene dine. Er jo ikke akkurat særlig maskulint å gå rundt med to små erter inni der. Så er det andre eventuelle bivirkninger som gyno og hårtap på hodet. Synd å ikke ha mulighet til å gå av dersom det skulle forekomme. Ender fort med at du må bruke flere medisiner og igjen kan få nye bivirkninger.

Selv om du ikke er i suprefysiologisk range med TRT, så er kurven for blodverdi anerledes, enn for en naturlig. Den naturlige kurven er der for en grunn og passer inn i andre biologiskeprosesser i kroppen som for eksempel søvn og det kan jo naturlig tenkes ha andre psykologiske konsekvenser.
Sist endret av DrPerception; 20. februar 2019 kl. 11:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.