View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei, vet dere hva?

Jeg har bestemt meg for å "møte opp" på urinprøven, dvs. dra dit urinprøven er, slik at familien ser at jeg er der. Når det senere kommer frem at jeg ikke ble registrert som møtt opp, så "forstår jeg ingenting" av "hva faen som har skjedd".

Det er ikke SÅ farlig, siden jeg uansett har cannabis i urinen, og vi venter på at jeg endelig blir negativ på det. Røyker ikke lenger, så det går bra. Greia med å sjekke urinprøvene mine nå for tiden er å kunne gi en reaksjon umiddelbart på nytt inntak, og ikke om et halvt år, når de skal ha resultatene fra det siste halvåret.

Det jeg tok var noe benzo som vil sitte i urinen i noen få dager. Møter opp når jeg er sikker på at benzoet ikke slår ut. Dvs. urinprøven på fredag eller neste uke.

Vil også dele hvordan situasjonen er for meg nå, og hvorfor det er så viktig å ikke bli tatt for nytt inntak:
Jeg er over 20 år gammel. Jeg har en hel og stor familie, kun oldeforeldre er døde, resten lever og vi har kontakt med hverandre.
Jeg har samboer. Ingen barn.

Familien min (mamma, pappa, bror, søster, besteforeldre og søskenbarn), samboeren min, vennene mine og samboerens venner KREVER at jeg slutter å røyke hasj en gang i uka. Fortsetter jeg med det, blir jeg singel, og familien min kommer ikke til å ta meg imot, så da ender jeg i praksis på gata uten noen støtte fra noen.

De krever også at jeg rapporterer om hvor jeg er, tar bilde av stedet jeg er på, forteller hvem jeg henger sammen med, og jeg skal ALLTID ha telefonen på meg, fordi de skal ha mulighet til å spore opp den med GPS. Det er mine foreldre, broren min og samboeren min som har mulighet til å spore meg opp på GPS.

Derfor må jeg møte opp fysisk der jeg leverer prøver, men la være å levere prøve.

Gidder ikke prøve å jukse osv., fordi jeg har ingen garantier på at det vil fungere å utvanne og ødelegge prøven med det trikset jeg har tenkt ut. Hvis det feiler, så er jeg på gata. Da er det uendelig mye bedre å skylde på noen andre for at det står at jeg ikke møtte opp, for så å fortsette å levere urinprøver i neste uke, da det meste av poenget uansett er å se at THC-nivået synker......