View Single Post
Jeg fikk kontakt med henne på dagen! Jeg har henne på snap ettersom vi snappet en god del noen år tilbake, så jeg har sendt et par random snaps etter jeg tok kontakt på messenger, og fått noen tilbake for å begynne litt sent. Jeg sendte henne en melding på søndag, hvor jeg bare svingte innom og sa hei, og løftet ideen om å finne på noe i sommer. Hun svarte med "kan sikkert det, noe spesielt du tenkte på?", Tar det som et ja Så Jeg ønsker å kontakte henne igjen snart om noe gøy å finne på!

Jeg er ferdig med fest perioden, jeg er mer en bryggekant øldrikker i dag, og hun fester ikke. Bowling er det gode muligheter for her, men aner ikke om hun er typen til det, spesielt ikke en mot en Jeg elsker Gokart, men det er bare åpent i området her ved spesielle anledninger/Bestillinger, Escaperoom er deretter splitter nytt her og jeg har utrolig lyst til å sjekke det ut! (Mangler dog litt IQ )

Å kjøre tur er noe jeg sitter å vurderer sterkt.. MEN, vil ikke dette sette off en litt merkelig "vibe"(?) Bare kjøre rundt uten mening? Ikke vet jeg..
Tusen takk for gode forslag til alle!