View Single Post
Orker ikke å lage ny tråd, så jeg putter det inn her.
(Jeg så aldri det siste svaret, må si det var morsomt å lese)
Jeg er tilbake! En liten update, og et skrik etter damehjelp;

Jeg har da altså kommet meg litt videre og har fått (slik som entropi nevnte) en göd kompis til nå. Jeg har fått bil, som er nå en stor hobby for meg. (Også litt penger i lomma, ettersom jeg solgte maskinen), og sikret læretid i 2 år fremover, og jobb etterpå. Jeg har tilbragt mindre og mindre tid i kjelleren, men det er fremdeles litt å jobbe med, regner med at dette fikser seg når jeg begynner i jobb.
Nå har det seg slikt at jeg kommer til å kjede meg i sommer, da jeg bare skal på 1 ukes ferie, og har 7-8 uker til rådighet, og derfor kommer dette;

Jeg nevnte en jente lenger oppe, som forsvant fra mitt liv, noe som var utrolig trist. Etter henne har jeg vært med 4 jenter, som mer eller mindre kan kalles for sommerflørter, men de har endt pga. at jeg ikke klarer å gi slipp
Denne jenta poket meg (skulle trodd det var 2007) på facebook helt tilfeldig på fredag, og det fristet da utrolig å spør henne ut igjen. Nå er det en stund siden jeg har vært innblanda i jenter, og trenger litt tips. Sender jeg melding på facebook? "Har du lyst å finne på noe i sommer?", eller skal man ringe?
Og om hun er interessert, hva skal vi evt. gjøre? Husker dette ALLTID var en sak jeg ikke klarte å finne ut, jeg tenker alltid kino, restaurant - hjem. Denne gangen vil jeg være litt mer kreativ, ta ting litt saktere enn før - eller bare en liten forandring, tips?