View Single Post
Hei, før dere leser så vil jeg beklage for alle skrivefeil og all griningen. Jeg har vært på freak i noen år, men lagde ny bruker ettersom en av kompisene jeg nevner vet mitt brukernavn.

Jeg er nå 18 år, og går omvalg på VG2. Vg1 og første Vg2 var alt helt perfekt, jeg fikk stipend og hadde penger i lomma, stor vennegjeng på 13-15 hvor jeg var en del av "main gangen", travle dager og folk ba meg ut på diverse kino, bowling, fester osv. (vi hadde felles gruppechat på messenger, hvor invitasjoner ble slengt i hytt og vær). Alt var på topp, jeg hadde nesten dama, gjor det bra på skolen og hadde alt rett foran meg. Jeg initierte ofte sosiale sammenkomster på denne chatten, og folk var nokså ivrige på å møte opp.
Alt snudde sommeren til det VG2 året jeg går nå (Juni-August ish 2016). Dama opta ut etter hun fant en annen som viste seg å være tatt. Jeg hørte aldri noe fra chatten lenger, og så folk sakte men sikkert forsvinne. Den siste festen jeg var på den sommeren, var hos en i gjengen og det var hans bursdag. På den festen oppdaget jeg at de hadde laget ny chat, og hadde hatt den i en god stund. En kompis av meg som var helt borte, la meg til, men jeg ble umiddelbart sparket ut. Dette er hvor jeg innså at jeg ikke var ønsket. En måned etter sommerferien (september ish), hadde jeg ikke hørt noe, annet enn han ene som synes "synd" på meg, og som fremdeles pratet litt med meg. Jeg konfronterte han med dette, og han sa:
"Jeg vet ikke noe om det". Det klikket for meg, og jeg sluttet kontakt med han.
Jeg har også en annen gjeng, som er litt "eldre", fra ungdomsskolen, folk jeg pleide å gå på kino med. Jeg begynte å prate litt med dem, og fikk en kino ut av dette. Det var kjekt og vi hugget oss, men senere ble han ene i gjengen også en del av den chatten på messenger hvor jeg var stengt ute, og sluttet å snakke med meg, som gjorde meg enda mer deppa ettersom han var den mest "skikkelige" vennen jeg har hatt.
(Dette blir mye frem og tilbake, og jeg må beklage for dette)

Frem til idag, har jeg sittet inne på rommet mitt foran pc skjermen, og sett på filmer og serier. Jeg har ikke klart å skaffe meg jobb, så etter skole er det ingenting å gjøre. Jeg tar snart lappen, og håper å få litt utetid av dette, men penger og motivasjon finnes ikke. Per dags dato har jeg ingen å verken henge med eller prate med, og alt gikk fra 100 til helvete utrolig fort, på grunn av noen mennesker jeg en gang var glad i. Dagene har gått i freak.no, (som har reddet meg nye sykt), og litt spilling og TV-serier. Dette er IKKE det livet jeg ønsker meg, og øyeblikket jeg skaffer meg OK inntekt, fyker datamaskinen på bosset.

Så da sitter jeg her, og håper å høre både vonde og gode ord fra med-freakere. Hvorfor har alt dette hendt? Hvorfor er jeg ikke ønsket lenger? Og hvordan skal jeg klare å gå videre?

Jeg er utrolig takknemling for alle, uansett, som gidder å lese balderet mitt og ønsker å legge ifra en kommentar