View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
@Nature spirit Svar skal du få vettø!

1; Klar over at d ble en mer eller mindre ufortjent sur tone, men på en annen side, så får du altså ikke en hardbarka kriminell wifebeater med 7år i buret til å bli mr.nice guy bare ved å si pretty please.

Jeg er, som du muligens skjønte, barnet til en lignende far som valgte rus, elendighet og en en nedslitt sofa, samt. dårlig fotball på en shitty 28" LCD TV.. fremfor familien sin, som han av en eller annen grunn hadde lagd.. (?)
I mine øyne er det han som har sparket andre uskyldige
(over lengre tid) + (flere har tatt fysisk og/eller psykisk skade av det og vil føle på det for resten av livet)

Barn og en kvinne som ikke kan forsvare segselv.. men ordene mine sparker altså en som ligger nede..? så bra! sier jeg da

an eye for an eye makes the world blind, kan si meg enig i den.. men har dessverre reflektert hele livet mitt på hvor pappa er, så fikk ikke så mye tid til å reflektere på logisk retorikk :/

2; eh jada, du har rett i det. Men det unnskylder ingen å svike sin egen familie. Selv en under middels oppegående mann burde skjønme at å stifte en familie ikke på magisk vis løser kokain-avhengighet din, på lik linje med at et nytt barn ikke løser noen av forholds-problemene deres.

Ingen ved sine fulle fem velger å ødelegge livet sitt med vitende vilje, det er klart.. men det skal veldig bra gjøres å overse alle røde flaggene på veien dit!
Vis hele sitatet...
Greia er: han vet allerede at han har fucka opp. At du vil ta hevn over faren din (jeg har en fucka far selv. Jeg vet) bør virkelig ikke spille inn i hvordan du behandler andre mennesker! Å spre dritten din utover gjør alt bare fullt av møkk.