View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trenger litt inspirasjon, vil gjerne høre fra dere som valgte/klarte å endre livsstil og hvordan og hvorfor, dere som fortsatt sitter i det og har det shit og fucka livet pga det, og dere som kjenner noen osv.

Noen solskinnshistorier fra andre som kom seg ut? Noen møkkahistorier fra andre som innser at de må komme seg ut før alt i livet mistes? Jeg mista fler i familien som kutta kontakt, mitt livs kjærlighet, mista 7 år til sammen i fengsel, mista kamerater som har blitt drept og som har tatt uintensjonelle overdoser. Er bare så jævla mye lettere sagt enn gjort å endre livsstil fullstendig og bli en annen person enn man alltid har vært når kriminalitet, raske penger og rus har vært livet. Er psykisk skada av alt jeg har sett, gjort og tatt og fortsetter å ruse meg fordi virkeligheten er for kjip å bli jaga av karma av, har aldri hatt en vanlig jobb og hater folk som bestemmer over meg, er nesten 40 og kommer ikke til å sette meg mer på skolebenken. Føles meningsløst å jobbe for 150 kr timen hver dag når jeg kan tjene xxx antall ganger mer på et par timer og ha det fett resten. Skjønner at det ikke er holdbart, skjønner at det bare får meg i fengsel igjen, men selvom jeg på mange måter hater livsstilen så elsker jeg den også. Jeg viste meg å være konebanker og det var vel wakeup punktet, ikke engang etter første gangen, men først langt uti dommen jeg måtte sone halvannent år for kontinuerlig vold mot hu jeg elska mer enn noe annet. Allikevel røyk jeg rett tilbake i samme livsstil når jeg kom ut igjen, skuffa hele familien og døtrene mine igjen jeg ikke får lov å se mer, har ikke gjort annet enn det her livet hele mitt liv og syns det blir fake å prøve å snakke om normale ting med normale folk