View Single Post
Weow, Freak forum må virkelig bestå av en gjeng med krøpplinger!
Her har faktisk alle tilstrekkelige skader slik at de må bare ignorere legens resept, og ty til cannabis.. For det er tydeligvis den eneste veien ut.

Sitat av SemiColon Vis innlegg
Nå har vi kommet til en tidsalder der sosiale medier påvirker samfunnet vårt kraftig, og når jeg ser på grupper på Facebook som er for legalisering av cannabis så er disse ganske useriøse, der de skryter over hvor mye de røyker.
Vis hele sitatet...
Bare...Unnskyld meg. Jeg HATER å være kverulant, men er ikke det Freak forum gjør sånn..24/7?
Kanskje ikke rett ut, men inndirekte.

Folk deler rusrapporter, egne erfaringer, syretripper, og gud vet hva.



Der vi i første omgang går inn for å få det legalisert som et medisinsk middel, en plass må man jo starte
Vis hele sitatet...
Si meg. Vil du legalisere Cannabis for folk som trenger det? Eller for degselv? For om målgruppen her er individer mellom 18 og 26år som vil ha det legalisert fordi de "Liker det", har dere fremdeles en lang vei å gå.

Jeg prøver ikke å være spydig eller slem, så vennligst ikke misforstå meg. Jeg prøver å ha et så objektivt syn på det hele som jeg bare kan her.

Men, dere må se at staten og ..resten av Norge ser gjennom det enkle spillet dere prøver dere på.

la meg presentere det i et NAV eksempel.
Jeg har alltid hørt at det er vanskelig å motta NAV penger om du ikke har en gyldig nok grunn, vell *MEEP*, Feil! Jeg har 5 venner som er erklert depresive, og mottar NAV penger til skyene den dag i dag. og 3 av dem bare bløffer. That easy! 8-14.000kr rett i lomma, hver eneste måned. Bare si du er litt furt, med litt innlevelse selvsagt, og VOILA!

Og fun fact, men om man røyker tilstrekkelig lenge nok, med gjevne mellomrom, er det en viss mulighet for å bli depresiv.



Jeg ser for meg om vi skulle legalisert medisinsk Cannabis på resept, kommer vi til å få en hel haug med Bi-Polare Nordmenn i fremtiden.

Men så klart, i min lille tid her på Freak Forum har jeg lært å ikke sette hypoteser.
Men er bare en teori fra min side, som i grunn ikke er for legalisering.
Men jeg skal si at jeg kunne ha strukket meg til visse mennesker her i verden. MS pasienter, kreftsyke.
Eller min far for eksempel, som har 5 prolapser i ryggen etter et stort smell med bilen sin.










Før jeg avslutter vil jeg bare si at jeg nylig var i Amsterdam og tok meg en stor joint med Blueberry Hill (tror det er navnet), noe som var fantastisk gøy!

Men det blir nok veldig lenge til neste gang.
foretrekker nok heller å være høy på livet fremover