View Single Post
Sitat av Sitronbrussomsm Vis innlegg

Hu sa de samme tingene når hu slo opp med han som hu gjorde til meg. Sykeste av alt hu var sammen med han i 2år og hu slo opp med han uten noe forvarsel en uke etter hu snakket om barn og gifting til han. Sa at de skulle være sammen for alltid.
Hu spurte meg om jeg var fertil noen dager før hu gjorde det slutt, ingen forvarsel. De to-tre første mnd jeg var med hu så endret hun seg. Ble veldig små frekk, sutrerte, virka nesten deppa og at noe frustrerte hu. Han beskrev det samme og sa til og med han følte hu dro han ned mentalt og det var ikke før han var ute av forhold han så hvor toxic hu var.

(
Vis hele sitatet...
At hu vil bli gravid er da ikke noe argument, dette er vel for alt jeg vet den vanligste årsaken til samlivsbrudd fra kvinnens side. Det er i dems natur å finne en partner å bli gravid. Når mannen ikke ønsker dette er det synonymt med "move on".

Sitat av gudfaren Vis innlegg
Så vist noen lyg til deg så må du før alle del ikke dokumenter det.? Seriøst?

Hva er det som feiler folk....
Vis hele sitatet...
Folk lyver hele j(/&%€# tiden uten at folk i nær relasjon sitter å dokumenterer det i lange word-dokument. Det er ganske fucked up.
Sist endret av Dough; 25. april 2022 kl. 10:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.