View Single Post
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av Dough Vis innlegg
Nei det vet jeg ikke noe om, hun har vel sikkert noen et og annet poeng. Generelt er hun flink til å spå alle mulige "worst case scenarios", triksing med tall og så tvil rundt det meste som skjer i landet. Jeg er og superkritisk til veldig mye men det er ikke dermed sagt at det er noen god ide å slippe meg løs en times tid på rikskringkasteren i beste sendetid for å spre mer frykt, tvil og usikkerhet blant befolkningen.

Poenget her er heller hvorfor la noe sånt få så stor innflytelse når folk er pissredde fra før?

Hun har jo ikke nødvendigvis noe faglig tyngde, bare en masse spredt utdanning og erfaring i øst og vest, såkalt selvutnevnt ekspert.
Vis hele sitatet...
Tja, hun kommer ikke akkurat med hyggelige ord, men samtidig er det viktig å ikke leve i en fantasiverden, men ha øynene åpen for realiteten som kan bli. Det hun sa om at det samme blir sagt nå som for fire uker siden, stemmer jo rimelig bra. Dette forandrer seg jo fra time til time, dag etter dag, så det er selvfølgelig vanskelig å spå hva som skjer framover.