View Single Post
Hei folkens. Lurer på om det er noen her som har vært i statene og prøvd weeden der borte?

Jeg følger en del med på coffeeshops i Amsterdam på YouTube og Instagram. Ser at flere skriver at selv det beste å få tak i nede i Amster ikke kan sammenlignes med det du får i USA?

Dem mener det har med at det er legalisert (i noen stater) der borte mens det egentlig er ulovlig i Nederland (avkriminalisert/gråsone). Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro om dette. Leverandørene i Amster driver ulovlig, mens coffeeshops har lov (tolerert) å ha max. 500 gram til enhver tid, og max. 5 gram per kunde.

I Washington/Colorado er det jo fullt legalisert så leverandørene til de som selger gjør vel ikke noe ulovlig.

Det disse folka mener er jo at de som produserer i Europa er kjeltringer som bare vil ha penger og at de ikke bryr seg like mye om produktet.

Jeg kan ikke si at jeg synes det beste jeg har fått i Amster har vært noe bedre enn det beste jeg har fått i Norge. Snakker om de coffeeshops som har bra rykte her, ikke turistfellene. Er også verdt å nevne at jeg har gode kontakter i Norge.