View Single Post
kjøtt
Imawesome's Avatar
Trådstarter
394
Sitat av DrPerception Vis innlegg
Naltrexone depot injeksjon er genialt. Håper det blir lettere å få i framtiden kontra substitutbehandling som holder personer avhengig og må tas daglig.
Vis hele sitatet...
Absolutt! Per dags dato får jeg kun naltrexone tabletter på resept, har tatt dem kun en gang, fikk en del bivirkninger og tror at depot injeksjoner er en mye bedre vei å gå, det frister ikke akkurat å ta tablettene når man har russug.. noe tablettene aldri fjerner.

Sitat av Passiv Vis innlegg
Bra tråd! Jeg er selv under substitusjonsbehandling LAR,startet opp for 2mnd siden, og står på suboxone. Nylig fullført halvt års behandlingstilbud ved et terapeutisk samfunn. Terapeutiske samfunn har beste statestikk i forhold til tilbakefall å er absolutt noe jeg vil anbefale.
Det er vell verdt å ha med noe info rundt buvidal? Det nye preparatet, man får en injeksjon 1 gang i uka til å starte med. Dette gir større frihet da man blant annet ikke trenger å søke om utenlandsreiser.
Kan også nevne at det finnes 2 typer LAR, Rehabilitering og skadereduksjon.
Vis hele sitatet...
Hvilket behandlingssted benyttet du? Jeg har lyst til å søke meg inn på en plass med terapautisk samfunn, om jeg søker meg inn på rehab igjen- vil jeg på en plass som er langt unna hjemstedet mitt og som har disiplin og omsorg, ble meget skuffet over hvor mye dulling som foregår i behandlingsinstitusjoner, jeg har troa på at rehab skal være strengt og jeg tror det var mer suksess back in the day med innkjøringsleirer, null mobil og internett etc funket bedre enn nå til dags der ansatte tør nesten ikke å røre en pasient.
Sist endret av Imawesome; 2. juni 2020 kl. 04:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.