View Single Post
Sitat av DemographicXX14 Vis innlegg
I utgangspunktet prøvde jeg å følge med, men skjønte ingenting. Det er jo tilsynelatende bortkastet tid hvis jeg får absolutt ingenting ut av timen. I tillegg er det ikke lett for meg å komme i kontakt med en annen ettersom at jeg ikke bruker sosiale medier (vet at du ikke ha visst det)

Karakterer er veldig viktig for meg og får stort sett høy måloppnåelse i alle fag. Synes derfor det er dårlig gjort å få nedsatt karakter
Vis hele sitatet...
Nei det er ikke bortkastet tid, man skjønner mer jo mer man følger med. Du kunne også brukt Google til lære mer og du kunne spurt læreren om å forklare på en annen måte. Du kunne opprettet en konto på sosiale medier for å komme i kontakt med andre på skolen, og jeg tror ikke på at du ikke har hatt telefonnummeret til en eneste person på skolen din, og du kunne spurt i onlinetimene med resten av klassen om du kunne få lese med en av de. Så den unnskyldningen din holder ikke... Vet du hva som er dårlig gjort? At du skylder på andre for å ikke ta ansvar for deg selv.
Jeg klarer ikke å syntes synd på deg og tenker at du får som fortjent. Hilsen skulker som som hvertfall godtok at jeg bare kunne takke meg selv

Sitat av Kikagaku Vis innlegg
Jeg har ikke lest hele tråden, men når det gjelder lærebøker har alle norske lærebøker vært gratis tilgjengelig på brettboka.no i hele coronaperioden. Så selv om ts glemte å ta med bøkene hjem så har han/hun hatt tilgang til bøkene på nett.
Vis hele sitatet...
Da var det avklart!

Fylkesmannen du liksom, DemographicXX14.. Jaja lykke til med sutring og klaging. Ta lærepengen, man up og ta ansvar for deg selv og fremtida di fra nå. Den ligger i dine hender, andre kan ikke servere bøker på døra di eller lære for deg når du gir faen selv.
Sist endret av Harek; 21. mai 2020 kl. 16:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.