View Single Post
Sitat av Amygdaloid Vis innlegg
Ja, her har du stilt deg fint i det og det er helt fortjent at du blir satt ned i karakter. I stedet for å kontakte lærer og fortelle at du har glemt bøkene umiddelbart, så tar du bare ferie i 2 måneder, du. Hva trodde du egentlig skulle skje?
Vis hele sitatet...
Jeg har fått dårlig samvittighet for handligene mine, men de ville ikke hjelpe meg heller. Tok ikke bare ferie i to måneder for gøy, var faktisk dritnervøs

Sitat av HuskaIkke Vis innlegg
Vill eventuelt prøvd å dratt på skolen og tatt en prat med lærererne, hør om du kanskje kan få ta en ekstra prøve for å vise hva du kan. Legg deg flat, og prøv å skyld på pandemien i den grad det er mulig, er du heldig får du en mulighet til å omgjøre karakterendringen. Husker iallfall fra min tid på VGS at det var normalt å få ta en ekstra prøve når du vippet mellom to karakterer.
Vis hele sitatet...
Vippeprøver hadde fungert, men da må jeg ta sånn 6 prøver innen 9.juni

Sitat av HuskaIkke Vis innlegg
Vill eventuelt prøvd å dratt på skolen og tatt en prat med lærererne, hør om du kanskje kan få ta en ekstra prøve for å vise hva du kan. Legg deg flat, og prøv å skyld på pandemien i den grad det er mulig, er du heldig får du en mulighet til å omgjøre karakterendringen. Husker iallfall fra min tid på VGS at det var normalt å få ta en ekstra prøve når du vippet mellom to karakterer.
Vis hele sitatet...
Vippeprøver hadde fungert, men da må jeg ta sånn 6 prøver innen 9.juni

Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Trenger du gode karakterer, kommer ikke dem av seg selv. Du må jobbe for å få dem. Da var det jo et colombi egg å ta ferie, og ennå verre å ikke møte opp på skolen.

Håper du har lært til senere.
Vis hele sitatet...
Jeg har lært konsekvensene og skal aldri gjenta det jeg har gjort. Jeg lå an til å få 6-5 i alle fagene fra før, vet ikke om jeg får 2 nå engang..

Sitat av celtseus Vis innlegg
Ja det har de selvsagt lov til. Man har ansvar for egen læring og å skulke skolen 2 måneder gir kraftig konsekvens.

Siden du bare går VG1 så har du VG2 og 3 å hente deg inn på. Du vil ikke rekke å rette opp stort nå når semesteret snart er over, du kan snakke med lærerne og be om muligheten for å få gjøre ekstra hjemmeoppgaver du kan innlevere - og faktisk stå på å gjør det og. Samtidig kan du ikke forvente at de skal gjøre ekstra arbeid fordi du ikke gadd å gjøre din del av skolearbeidet når du skulle, men du er garantert ikke den eneste om det er noen trøst.
Vis hele sitatet...
Skjønner det godt nå. Må i et heftig møte med skolen og foreldrene mine.. de har klikker kraftig på meg siden jeg har sagt at jeg hadde kontroll på skolearbeidet mitt

Sitat av *pi Vis innlegg
Seriøst, det har ingen av dem som kunne sette de bøkene utfor døra i en pose? Lærerne har jo vært på jobb hele denne tiden. Ærlig talt.
Vis hele sitatet...
Jeg kontakta kontaktlæreren min, og han sa bare «nei, ***** Du får ikke lov til å hente skolebøkene dine. Hvorfor gjorde du det ikke den dagen skolen stengte?». Også sa hn bare at det var for sent og det var det... gadd heller aldri å møte på itslearning siden da
Sist endret av DemographicXX14; 21. mai 2020 kl. 14:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.