View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Så kort oppsummert:
Dag 1: Weed
Dag 2: Sopp + Weed + salvia
Dag 3: Sopp (før frokost, gir ekstra effekt med tom mage) + Weed + alkohol
Dag 4: Weed + alkohol + kokain
Dag 5: Etter 5 timer søvn, hjemreise.

Det at hele kroppen og hodet ditt er veldig slitent etter 4 dager på hardtripp, og en dag med hjemreise-stress er ikke rart i det hele tatt. Personlig hadde jeg regna en dag med full avslapning, og en dag med nedsatt effektivitet etter en lignende tripp.



Tips til neste gang, pass på å ikke lås deg i sånne tankesett, det er ikke noe gøy. Selv tenker jeg mer i banene "Jææævelig sånn her skal det ikke være. Nå har jeg putta kroppen så fullt av kjemikaler at jeg ikke lenger kan stole på mine egnene sanser, ikke finn på noe drastisk, ta det med ro, så går det over om en stund."

Det at sopptur dagen-der-på til frokost, uten mat men med joint(?) kicker så hardt når den først kommer er egentlig som bestilt.

Jeg tror ikke du kommer til å trenge deg å lære deg noe ny måte å være på, men du trenger avslapning.
Om du føler at du må snu deg i senga, så MÅ du heller ikke det, står du imot det presset, og ligger stille blir det enklere å sove.
Vis hele sitatet...
Off ja, er nok ikke så lurt å presse så mye inn på så kort tid.. og du har rett i det med å ivareta roen når en først havner i et slik lite helvette..

Sitat av mrnobody Vis innlegg
Jeg har ingen erfaring med psychedelics, men har opplevd en rusutløst psykose før (MDMA+hasj) så vet hvor heftig det er når hjernen spiller deg et puss! Uansett; du kan enkelt sjekke CSN ved Babinski test - La kjæresten din sjekke det sensoriske+grovkraft - det gjøres enkelt + kranialnervene + sjekk om refleksene reagerer. Merker du ingen avvik ved disse testene kan du utelukke patologi eller at du har pådratt deg noen sentrale skader. Ikke overtenk når du gjør testene; jeg kan garantere at det er tydelig ved en eventuell positiv test er tydelig og ikke at du "kanskje kjenner litt forskjell på beina ved det sensoriske".

Det mest sannsynlige er bare at hjernen har fått seg en trøkk etter (overdrevent) rusbruk. Jeg vil tro du vil føle deg frisk både fysisk og psykisk innen 1 ukes tid.
Vis hele sitatet...
Takk for tips, gjorde dette igår så det ser ut som at nervesystemet er inntakt

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Slapp av ett par dager uten noe som helst av narkotika, få deg søvn og slapp av det går over. Mest sannsynlig innen 1-3 dager. Få deg godt med søvn og vann og gjerne C- og B vitaminer.

Høres ut som depersonalisering
Vis hele sitatet...
Ja, jeg har lest meg opp på depersonalisering og trur det må være det. Selvom jeg merker jeg begynner å komme på bedringens vei idag

Sitat av drunkandhidonor Vis innlegg
Er ganske vanlig å føle seg rar i kropp og hode, og ha litt noia for det etter at man har køddet med absolutt alle reseptorene og signalveiene en hjerne har i en god arbeidsuke
Vil anbefalle deg å ikke lese på deg masse diagnoser nå ihvertfall. Bare ta det lungt og hold deg rusfri ei uke så går det nok over skal du se
Vis hele sitatet...
Ja du har rett idet.. kjenner heldigvis allerede idag at jeg er en del bedre. Nå føler jeg meg kun litt spaca når jeg reiser meg opp og ned og og beveger meg og sånn, ikke hele tiden som igår. Jeg hadde også en enorm uro i kroppen igår og småklødde litt overalt så kunne aldri ligge stille for måtte hele tiden klø rundt forbi på kroppen og spesielt rundt/i nesa, hehe.

Tipper jeg er helt tilbake imorgen eller iløpet av et par dager