View Single Post
Sitat av Murdergoon Vis innlegg
Tro meg, det er det mange andre som gjør.
Vis hele sitatet...
Dette plager meg. En kan ikke bestemme hvem en forelsker seg i det er en kjemisk reaksjon i kroppen. Ikke alle har vett til å rasjonalisere seg vekk fra slikt ett forhold, og visse tilfeller så kan det faktisk være dugbart. Du har vell sett 20 år gamle gutter som kunne blitt tatt for å være 16 du og? De finnes i kvanta. På samme måte som visse 16 år gamle jenter kunne vært 20. Ikke bare utseendemessig, men også i hodet. Jeg mener det er ingenting å bli sint for, men slike situasjoner må bli dømt ut ifra det faktiske tilfellet, ikke dømt på generalisering. En kan dog si at, ja - det er stort sett en del feil i det, men igjen kan en jo også si at Nigerianere er mer kriminelle enn nordmenn. Det blir bare døvt å dømme mennesker ut ifra en generalisering. Men igjen, forelskelse er noe annet en sex, og etter forelskelse kommer gjerne forhold og der er sex i de fleste tilfeller noe som vil skje. Tror heller ikke at det nødvendigvis er veldig feil, se an situasjonen. Det er her de største problemene kan komme. Et nyansert syn er fremdeles viktig i denne situasjonen uansett hvordan en ser på denne situasjonen.