View Single Post
Sitat av Relevant Vis innlegg
Hva er egentlig så mye bedre med en mus til et tresifret tall kontra en vanlig mus til 2-3 hundre? Brukt ingenting annet en vanlige mus, og de har holdt ut evig med gaming, og de er konstuert helt vanlig, jeg har ingen sykdom i hånden, så den har vært totalt smertefri. Heller ingen merkbar forskjell på reaksjonstid eller bevegelse av musepilen på skjermen. Kan noen komme med gode argumenter?
Vis hele sitatet...
Vel, DPI preferanse er vel høyst subjektivt uansett - men du kan ikke påstå at du ikke ser forskjell på farta på markøren mellom 400dpi og 2400dpi.
Om du foretrekker såppass høy følsomhet er en annen sak.
Selv er jeg stort sett komfortabel rundt 1600-1800.

Når det kommer til masse ekstra knapper og "tull", så ser jeg egentlig flere gamers som vil ha det simpelt. 2 knapper og et klikkbart hjul virker som standardpreferansen til mange.

Jeg liker personlig å ha en drøss med macroer på musa, men det har lite med gaming å gjøre. Bruker dem i stor grad når jeg sitter og jobber, da jeg kan legge de mest brukte funksjonene på ett museklikk istedenfor en eller annen hotkey kombinasjon. Å trykke alt+f6 er ikke *vanskelig* men å flikke på tommelen er bare enda mer effektivt, så ja.