View Single Post
Sitat av Alzo88 Vis innlegg
Anbefaler veldig sterkt å bare røyke reint de første gangene. Nikotinsjokk er jævlig ubehagelig og kan lett føre til spying og en ødelagt kveld, så det er lite vits i å absolutt skulle prøve det samtidig med hasj første gangen. Det er et mye sterkere stoff med mange fler ubehagelige og kraftigere effekter, om du skulle ta for mye, som er garantert - siden du sier du ikke røyker til vanlig. Du kan ta kansje 2-4 trekk før du vil bli svimmel og skjelven i knærne pga nikotin, og det vil ødelegge hasjopplevelsen. Jeg sleit med nikotinsjokk i joints jevnlig i flere år fordi jeg ikke brukt nikotin fast ellers.

Jeg syns også det er greit å introdusere cannabis alene så man er klar over hvilke effekter som er cannabis og hva som er nikotin. Har hatt sykt mye noia og hjertebank som er boosta av nikotin uten at jeg var klar over det. Begynte å røyke reint i pipe og opplevde rusen som mye renere og behagelig enn å alltid bruke med tobakk.
Kjenner mange, meg inkl, som trolig ikke hadde begynt med røyk og snus fast, hvis det ikke hadde vært for at vi alt for ofte hadde joint med tobakk i.

Anbefaler at dere skaffer en god tobakkerstatning hvis dere vil ha joint. GreenGo, Real Leaf eller lignende (selv hater jeg GreenGo tho)

Ser ikke at noen har nevnt dette her, men mange (inkl meg) kan oppleve å ikke få noen merkbar effekt de første gangene. Litt usikker på hvorfor det er slik, men ikke bli overraska om du ikke merker så mye.
Det kan virke som mange forventer visuelle effeker og syretripp med en gang, og blir skuffa eller ikke vet "hvor de skal lete etter highen", på en måte, før det plutselig funker som faen neste gang de røyker. Noen blir fjerne første gang, andre ikke.

Ellers anbefaler jeg å chillen, kjøp inn noe digg frukt og juice eller sjokomelk e.l som kan smøre og lindre halsen i tilfele dere blir tørre i kjeften, det er gull verdt.
Munch er vel også obligatorisk på hvertfall de første røykekveldene
Vis hele sitatet...
Har opplevd nikotin sjokk flere ganger før (Altfor sterk snus) og dette er noe jeg ikke vil ha mens jeg røyker. Derfor har jeg skaffe kent white sigaretter som er 0,1 mg nikotin i. Er ikke så veldig lett å skaffe tobakks alternativer da det må bestilles fra nette og foreldrene mine sjekker posten 24/7 og dealern min skaffer ikke dette for meg :/

Noen som har erfaring med kent white og hasj?