View Single Post
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
GK salg og service (Folk fra vgs påsto at det var nesten det samme som allmenn, bare med mer data. De sa også at nivået kom til å være veldig høyt, noe det ikke var. Jævla drittlinje.)
VK1 IKT driftsfag
VK2 Allmennfaglig påbygging

Et halvt år på Høgskolen i Ålesund med matte, fysikk og IT.

Begynner på bachelor i Afrikastudier på NTNU om et par uker, og gleder meg veldig til det. Inntil videre er planen å bare gå første året, og så begynne på teknisk kybernetikk (sivilingeniør) neste høst, men jeg venter og ser hvordan jeg trives på Dragvoll dette første året. I løpet av studietida (som etter planen ikke er over før jeg er nærmere 30) vil jeg ta minst ett år i utlandet, fortrinnsvis i et fransktalende land. Har også lyst å bruke et år på å reise, men det gjenstår å se hvordan det går med den planen...

Har jobba i Norges mest useriøse og uprofesjonelle bedrift med litt størrelse - Jysk - i tre år nå, og er fortsatt ansatt, pga gunstige rabatter. Anbefaler forøvrig alle som tenker på å skaffe seg en jobb her om å revurdere det. Jobber også litt for Molde Forum, både i forbindelse med rigg/baklinje under Moldejazz og i andre sammenhenger. Kommer til å fortsette med dette etter at jeg flytter til Trondheim, iallfall på nærliggende arrangement.