View Single Post
Mye av min mening med livet er å läre meg nye ting og utvikle meg som person. Jeg har alltid värt intreressert i elektronikk, så det var ikke noe vanskelig valg å gå elektro på videregående. Jeg har nå hatt forskjellige IT-teknikerjobber i 18 år og trives fortsatt med det, så lenge jeg får nye utfordringer og ting å finne ut av.
Foruten det har jeg värt innom en mengde ulike områder på hobbynivå, blandt annet pyroteknikk, potetkanoner, låtskriving, 3D-skrivere, programmering, elsykler, fallskjermhopping (er nå instruktör) og alskens vitenskap.

Det meste av dette er relativt nerdete ting, og jeg har alltid likt å nerde ned meg i saker og läre meg mer enn jeg noensinne kan ha bruk for om dem. Fram til ca. midten av 20-årene var jeg også en ganske stereotypisk asosial nerd, men når jeg fant ut at man kunne läre seg sosiale ferdigheter var det også noe jeg ga meg inn på helhjertet. Åtte måneder senere hadde jeg mitt förste årntlige forhold, og fire år senere ble jeg samboer. Jo mer jeg har modnet, jo mer har jeg lärt å forstå og sette pris på dypere vennskap og kjärlighet. Det som Svartbak nevner om det å våge å väre åpen og sårbar er veldig viktig. För var dette noe veldig skummelt som jeg til enhver pris forsökte å unngå, men uten dette kan man ikke oppnå virkelig närhet med andre, og man blir lett ensom.