View Single Post
Sitat av hippiecrack Vis innlegg
Nei, han har klart gitt meg beskjed om at han ikke liker meg som person. Så han prøver å finne de grunnene han kan for å få meg ut herfra. De to tidligere advarslene gikk på forsentkomminger på 2-3 minutter.
Vis hele sitatet...
Hm... hvorfor liker ikke sjefen deg? Forseintkomminger på 2-3 minutter virker lite å gi advarsel på i seg selv (spørs litt på jobben selvsagt). Enten er sjefen din bare en helt uberegnelig psyko som bestemmer seg for å mislike vilkårlige folk rundt seg og gjøre livet deres kjipt. Ellers... så har han kanskje en grunn til å ville bli kvitt deg? Er du lat og slurvete i jobben? Bidrar du negativt til arbeidsmiljøet?

Ville gått litt i meg selv og sett på om du bør endre innstilling generelt, dette med forseintkomming er kanskje bare det konkrete han kan ta deg på mens hovedproblemet er mer omfattende. Hadde du vært en super arbeidstager hadde du neppe fått skriftlig advarsel på 2 min forsinkelse, første gang.

Når du eventuelt skal legge deg flat for sjefen, prøv å understreke at du kommer til å bedre holdning over hele linja, ikke bare kjøpe mobil og ta en tidligere buss.