View Single Post
bra skrevet, dumt valg. I helgen var jeg med noen venner og vi røyket litt marijuana. Jeg er ekstremt følsom for stoffet og jeg røyket ikke mye. Senere på kvelden skulle jeg ut til asker (befant meg i Bærums østkant), men før det måtte jeg komme meg til en venn som hadde kjøpt drikke til meg. Den første halvparten av veien satt jeg på med en venn av meg som hadde med seg sykkelen sin. Iløpet av denne delen turen så så jeg foran meg at sykkelen vi begge satt på var inni en hamsterball og vi trillet nedover veien. Dette var en rar følelse. Vennen min skulle bare halvveis så andre halvdelen av turen var det jeg som tråkket og styrte, noe jeg er sterk skuffet over at vennen min lot meg gjøre. Under denne delen av turen hadde jeg to par med armer. Det paret som ikke holdt fast i styret veivet vilt rundt i luften. Dette var en meget rar følelse som gjorde sykkelturen ganske morsom. Den siste svingen lå i bunnen av en ganske bratt bakke og da jeg skulle bremse trodde jeg at jeg at jeg bremset men jeg holdt ikke inne bremsen. Da jeg la merke til dette bremset jeg og jeg ble ikke skadet under turen. Veien tilbake husker jeg ingen ting fra. husker ikke hvilken vei jeg sykklet engang :P en ting jeg har merket er at når folk er høye og man prøver å kosentrere seg får man det til ganske bra man bare vet det ikke...