View Single Post
Hei, kom akkurat hjem fra byen med en bitter smak i munnen og ikke minst en våt bukse og en bot fra onkel blå.

Jeg var på vei hjem og måtte sykt pisse så jeg søkte etter en busk i nærheten, og i det jeg skulle slippe trykket løs kom det to politimenn med lommelykt å avbrøt meg i øyeblikket, de sa til meg at det var ulovlig med offentlig urinering.

Jeg sto der og holdt på å pisse i buksa mens de spurte meg mange spørsmål om jeg hadde røyka cannabis før osv. og jeg klarte ikke holde meg lenger så jeg pissa på meg og de ga meg bot på stedet for offentlig urinering.

Jeg var veldig full og ville bare hjem og orket ikke diskutere med purken lenger så jeg bare godtok boten så jeg kommer til å få en faktura snart.

Har jeg noen sjangs til å klage på denne? Altså hvis man må pisse så jævlig og de står der bare å stiller masse random spørsmål og jeg kan ikke forlate stedet før de er ferdig med å snakke...

Råd?

Flaut, ja.. Lættis, ja.. Hva om jeg måtte spy? Blir bare irritert over at jeg må betale noe som ikke kunne vært unngått.