View Single Post
Sitat av Mr.Septik Vis innlegg
Etter å ha fylt ut den lista med 1,2 i promille tenker jeg at det ikke er så mye krefter igjen i armen, hverken til laksen eller lars, eller lise for den del...

Misforstå meg rett, samtykke fra begge parter være på plass før noe annet, men altså, det må da være grenser ? Noen vil det jo alltid være, som har en sperre imellom hodet og k*k-hodet, men etter å ha lest denne tråden og lest litt på nettet, føler jeg meg jo nesten kriminell for å ikke ha en kontrakt liggende med signaturer og vitner å det hele.
Vis hele sitatet...
Etter jeg ble voksen har jeg innsett hvor risikofylt liv jeg har levd. Har selv noen blackouts der jeg våkner opp naken med en dame, sitter i den dag å skjelver av skrekk om hun tror hun ble voldtatt..

Selv om det ikke er voldtekt, føles det ut som jeg har misbrukt henne pga alkohol... Leser stadig om mannfolk som havner i den her situasjon, som må flytte fra hjemstedet.

Dette er grunnen jeg ikke lenger har sex i fylla med fremmende damer. Og til TS sin situasjon.
Det er ikke voldtekt det du gjorde, men husk at damer selv kan bestemme dette å ødelegger ditt liv.

Det kan være i gråsonen, og i en evt rettsak hadde du tapt da du hadde oppegående kognitive, men hun hadde nedgrenset kognitive.